مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 10:402021-01-29سياسي

گام دوم انقلاب سرآغاز جهانی شدن انقلاب


تفکر انقلابی امام(ره) موجب شد بخش قابل توجهی از مسلمانان جهان از طریق این تفکر به اسلام گرایش پیدا کنند و گام دوم انقلاب نیز باید سرآغاز جهانی شدن انقلاب باشد.

- شیراز ـ امام جمعه شیراز گفت: تفکر انقلابی امام(ره) موجب شد بخش قابل توجهی از مسلمانان جهان از طریق این تفکر به اسلام گرایش پیدا کنند و گام دوم انقلاب نیز باید سرآغاز جهانی شدن انقلاب باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو شروع قرن پانزدهم باید عاملی باشد که رهبری آن توسط امام زمان (عج) انجام شود از این رو باید در ممالک اسلامی این آمادگی وجود داشته باشد تا جامعه آماده مسئله ظهور باشد این در حالی است که تفکر رسول الله در نظام های سیاسی جهان وجود ندارد حتی در ساختار دولت داخلی نیز این تفکر به وضوح دیده نمی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از نحوه ساخت شهرها عنوان کرد: شعار شهر انسان محور شعاری است که در تمدن غرب وجود دارد و این تفکر غربی در مقابل تفکر خدامحوری است و اگر مبنای ساخت شهرها انسان باشد، یعنی تفکر خدامحور را فراموش کرده ایم.

دژکام ادامه داد: باید هدف ساخت شهرها مشخص شود، شهری که خدایی نیست جایگاه انسان نیز در آن مشخص نشده و امید است جلوه شهر شیراز جلوه شهر خدامحور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام دوم انقلاب سرآغاز جهانی شدن انقلاب

گام دوم انقلاب سرآغاز جهانی شدن انقلاب