مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 10:352021-01-29سياسي

اهمیت توجه به مبنای توسعه شهرها/امام(ره) حق دینداری برگردن جهانیان دارد


نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه امروز کلانشهرها شعار انسان محوری را مطرح می کنند، این سئوال کلیدی را مطرح کرد که براساس آموزه های اسلامی و آنچه هدف از انقلاب اسلامی مد نظر بوده و قرآن بر آن تاکید فرموده، - شهرها باید انسان محور باشند یا خدا محور.

آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه 10 بهمن شیراز، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و تاکید براینکه این دهه مبارک در تاریخ ایران و جهان بسیار تاثیرگذار بوده، هست و خواهد بود، خاطرنشان کرد که هدف گذاری مسیر آغاز شده در دهه فجر 42 سال قبل، به ظهور مهدی آل محمد(ص) منتهی می شود.

او گفت: این مسیر به حمدالله در طول 42 سال با همت شما مردم خداخواه، خداجو و ایستاده پای کار ادامه یافت و برای هر روز و هر سالش مردم از خون خود مایه گذاشتند و بها پرداختند تا نام اسلام و پرچم اسلام ناب محمدی(ص) بر افراشته بماند و همه زیر آن پرچم حق و عدل و ایمان، برای نه تنها کشور خودمان که برای همه بشریت امنیت، آزادی، حقیقت طلبی و بندگی خدا را به ارمغان ببریم.

امام جمعه شیراز با قرائت سوره مبارک فجر، به اختصار مطالبی را با توجه به 14 آیه آن سوره مبارکه، بیان و اضافه کرد: در آیات اول سوره فجر، خداوند قسم خورده که مسائل حقی را برایتان تبیین کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت توجه به مبنای توسعه شهرها/امام(ره) حق دینداری برگردن جهانیان دارد

اهمیت توجه به مبنای توسعه شهرها/امام(ره) حق دینداری برگردن جهانیان دارد