مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 10:202021-01-29فرهنگي

«باخانمان» چرا سراغ شوخی های مجازی رفت؟/ دلیل غیبت برخی بازیگران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سریال باخانمان به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی حدود یک ماه است که روی آنتن شبکه سه رفته است.

- به نظر شما ممکن بود نرویم؟ روزی 9 دقیقه برآورد ضبط داشتیم حتی با احتساب روز های تعطیل پس اگر تعطیلی را نمی گرفتیم روز عادی باید 10 دقیقه را می گرفتیم تا به ماهی 270 دقیقه برسد.

از طرفی سعی کردیم سکانس ها طولانی نباشد، کوتاه باشد و ریتم سریال تند باشد تا مخاطب لذت ببرد و همه این تلاش ها و سختی ها را به جان خریدیم تا کاری درخور مخاطب بسازیم.

طی یک سریال اخیر تلویزیون کمتر سریال طنز برای پخش داشت و حتی همان آثار طنز هم که روی آنتن رفت با انتقادات زیادی مواجه شد و این سریال نسبت به برخی از این آثار یک سر و گردن بالاتر بود، اما همچنان کمتر توانست لحظه های کمیک برای خنداندن مخاطب ایجاد کند.

فکر می کنید این کمبود زمان روی سریال تاثیر نداشت؟ با توجه به سریال های قبلی خودتان مثل دردسر های عظیم موقعیت های کمدی این سریال کمتر نبود؟ خوشبختانه بازخورد های خیلی خوبی از مخاطبان دارم به آمار واقعی و حتی ساختگی کاری ندارم و از آنچه خودم دیده ام می گویم، بسیاری با این سریال خندیده اند و حتی با تلخی هایش غمگین شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«باخانمان» چرا سراغ شوخی های مجازی رفت؟/ دلیل غیبت برخی بازیگران

«باخانمان» چرا سراغ شوخی های مجازی رفت؟/ دلیل غیبت برخی بازیگران