مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 09:202021-01-29بين الملل

آمریکا به زندانیان گوانتانامو هم واکسن ضد کرونا می دهد


آمریکا قصد دارد به زندانیان زندان بدنام گوانتانامو به شکل داوطلبانه واکسن ضد کرونا بدهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از فاکس نیوز، وزارت دفاع آمریکا(پنتاگون) اعلام کرد که قصد دارد که به 40 زندانی زندان بد نام گوانتانامو در هفته آینده واکسن ضد کرونا بدهد.

وکلای مدافع پنج زندانی که در حملات 11 سپتامبر 2001 دست داشتند، گفتند که کلایوت ترفت دادستان کل آمریکا این مساله را به آنها اطلاع داده است.

این وکلای مدافع تأکید کردند که یکی از مسئولان در وزارت دفاع آمریکا یادداشتی را در خصوص انتقال واکسن های ضد کرونا برای واکسیناسیون زندانیان امضا کرده است .

واکسیناسیون زندانیان زندان گوانتانامو به شکل داوطلبانه صورت می گیرد به رغم آن که واکسینه نکردن این زندانیان ادامه رسیدگی قضایی به پرونده های آنها در زمینه جنایات جنگی را دشوار می کند.

از سوی دیگر، برخی منابع گفتند که عملیات واکسیناسیون کارکنان زندان گوانتانامو با واکسن های ضد کرونا از هشتم ژانویه جاری آغاز شده است.

آیا بیل گیتس در پیدایش کرونا نقش دارد؟ بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت و مالک بنیادی با نام خود و همسرش ملیندا، که در زمینه سلامت و بهداشت خصوصا در آفریقا فعالیت های زیادی در یک دهه اخیر کرده است، می گوید اطمینان دارد که بشر امروز تنها با واکسن کووید است که می تواند بر هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا به زندانیان گوانتانامو هم واکسن ضد کرونا می دهد

آمریکا به زندانیان گوانتانامو هم واکسن ضد کرونا می دهد