مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 09:102021-01-29اقتصادي

رشد 80 برابری صادرات غیرنفتی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو حمید زادبوم معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان توسعه تجارت ایران در برنامه طلوع فجر رادیو انقلاب گفت: - رییس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: صادرات غیر نفتی ایران اکنون بیش از 40 میلیارد دلار است در حالی که در سال 55 صادرات غیرنفتی ما نیم میلیارد دلار بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو حمید زادبوم معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان توسعه تجارت ایران در برنامه طلوع فجر رادیو انقلاب گفت: در برهه ای از تاریخ، ایران با انبوهی از درآمد های نفتی مواجه شد که نتیجه این افزایش درآمد افزایش واردات بود به گونه ای که در خلیج فارس تراکم کشتی ها بود برای خالی کردن کالا های وارداتی به عبارتی اگر رونقی هم وجود داشت حاصل افزایش فروش نفت بود.

وی افزود: در تاریخ اقتصاد ایران در سال های 54 به قدری ترافیک بار های وارداتی بود که دموراژ کشتی ها افزایش پیدا کرده بود و حتی افرادی جهت بهره مندی از آن کشتی های کهنه را خریداری و بارگیری تا در صف کشتی ها قرار بگیرند و از این دموراژ استفاده کنند.

زادبوم بیان کرد: صادرات غیر نفتی ایران 42 سال پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بیش از 40 میلیارد دلار در سال است این در حالی است که در سال 55 صادرات غیرنفتی ما نیم میلیارد دلار بود که عمده صادرات نیز اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 80 برابری صادرات غیرنفتی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی

رشد 80 برابری صادرات غیرنفتی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی