مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 08:552021-01-29سياسي

توزیع گوشت گرم بین نیازمندان فارس


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس از توریع گوشت گرم بین نیازمندان استان، در راستای اجرای طرح ملی «ایران قوی»، رزمایش مواسات و همدلی خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس از توریع گوشت گرم بین نیازمندان استان، در راستای اجرای طرح ملی ایران قوی ، رزمایش مواسات و همدلی خبر داد.

حجت الاسلام حسین امیدی گفت: در این اقدام 1200 بسته گوشت گرم به ارزش 120 میلیون تومان توسط موسسه حضرت خدیحه (س) و با همکاری برنامه سمت خدا شبکه سوم سیما مهیا شده و به فارس برای توزیع بین نیازمندان تحویل شده است.

مدیر ستاد فهما فارس ضمن قدردانی از موسسه حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا برای اجرای این طرح معنوی، خاطرنشان کرد: این دوره، دومین دوره توزیع بسته های گوشت گرم در استان محسوب می شود و با همکاری کانون فرهنگی هنری مجمع اسلامی اهل بیت (ع) در شیراز توزیع می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد فارس افزود: این بسته ها، توسط 10 کانون از کانون فرهنگی هنری مساجد فارس میان خانواده های نیازمند و مستمند توزیع می شود.

امیدی با تاکید بر اینکه این فعالیت در راستای طرح ملی ایران قوی و طرح های کمک مومنانه و مواسات و همدلی اجرا می شود، اظهار کرد: این برنامه تحت همان طرح کمک های مومنانه که مقام معظم رهبری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع گوشت گرم بین نیازمندان فارس

توزیع گوشت گرم بین نیازمندان فارس