مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 بهمن 1399 ساعت 07:102021-01-29فرهنگي

آغاز به کار چهاردهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام ایران زمین به صورت مجازی


مراسم افتتاحیه چهاردهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام ایران زمین، شب گذشته با حضور جمعی از مسئولین و هنرمندان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

- ایسنا/گلستان مراسم افتتاحیه چهاردهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام ایران زمین، شب گذشته با حضور جمعی از مسئولین و هنرمندان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

استاندار گلستان در این مراسم گفت: با تایید ستاد کرونا و به دلیل ممانعت از انقطاع جشنواره فرهنگ اقوام این آیین فرهنگی امسال به صورت مجازی برگزار می شود.

هادی حق شناس تصریح کرد: انتقال آداب و سنن اقوام موجب ارتقا هویت فرهنگی می شود و جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین نقش بسزایی در توسعه فرهنگی استان و کشور داشته است.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان برای مهمانان داخلی و خارجی جشنواره اقوام در سال گذشته جالب توجه بود.

مدیرکل میراث فرهنگی گلستان نیز در این مراسم گفت: با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام ایران زمین در استان گلستان از 9 تا 12 بهمن ماه به صورت مجازی برگزار می شود.

احمد تجری افزود: 23 گروه موسیقی آیینی اقوام ایران زمین از استان گلستان و سایر استان های کشور در این دوره از جشنواره به هنرنمایی می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار چهاردهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام ایران زمین به صورت مجازی

آغاز به کار چهاردهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام ایران زمین به صورت مجازی