مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 20:352021-01-28سياسي

انقلاب اسلامی وحشت را از دل مظلومان به دل مستکبران منتقل کرده است


انقلاب اسلامی امروزه وحشت از مظلومان را به دل مستکبران منتقل و سرنوشت امت اسلامی را دگر گون کرده و برای ملت های مستضعف آزاده جهان الگو شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام جعفر رحیمی در دیدار با رییس بسیج رسانه کشور، با اشاره به اینکه در دهه مبارک فجر که به منزله شب های قدر و ایام الله است، از فعالان رسانه ای و همچنین شبکه های اجتماعی و مجازی خواست برکات این نظام را به نسل های سوم و چهارم انقلاب بازگو کنند، که ما کجا بودیم و به کجا آمده ایم.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران اسلامی در حوزه جهانی، ابهت پوشالی ابر قدرت ها را شکسته است، تاکید کرد: در برابر بزرگترین نمایش قدرت و آرایش ناوهای جنگی امریکا ما نمایش قدرت و صف آرایی می کنیم.

امام جمعه ابهر تصریح کرد: انقلاب اسلامی امروزه وحشت از دل مظلومان را به دل مستکبران منتقل و سرنوشت امت اسلامی را دگرگون کرده و برای ملت های مستضعف آزاده جهان الگو شده است.

وی با بیان اینکه ما امروزه از نظر معنوی و اخلاق نسبت به گذشته بسیار پیشرفت کرده ایم، یادآور شد: ما به ملتی شجاع و جهادگر و شهادت طلب و ایثارگر تبدیل شده ایم، کشوری که از نظر نظامی، علمی و تحقیقاتی در حد بسیار پایین بود و امروز به برکت انقلاب از نظر نظامی و علمی در اوج قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی وحشت را از دل مظلومان به دل مستکبران منتقل کرده است

انقلاب اسلامی وحشت را از دل مظلومان به دل مستکبران منتقل کرده است