مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 19:052021-01-28سياسي

نقش زنان استان سمنان در پیروزی انقلاب اسلامی بی بدیل بوده است


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه زن های استان دوش به دوش مردان در پیشبرد آرمان های انقلاب اسلامی همراه هستند و نمونه این همراهی نقش بی بدیلشان در پیروزی انقلاب بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد شاهچراغی شامگاه پنج شنبه در دیدار جمعی از بانوان استان سمنان با حضور معاون توسعه منابع انسانی استانداری سمنان به میزبانی دفتر خود، ضمن بیان اینکه زن و مرد در بسیاری امور مشترک هستند، بیان داشت: این گونه نیست که زن ها عقب تر باشند بلکه در برخی امور حتی پیشرو محسوب می شوند.

وی افزود: یکی از اقشاری که در پیروزی انقلاب اسلامی در همین استان سمنان نقش آفرینی کردند، زنان بودند و لذا این قشر در آفرین فجر انقلاب اسلامی نقشی بی بدیل داشتند و این نقش آفرینی البته تاکنون نیز ادامه دارد.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه زنان استان همانطور که فجر انقلاب را آفریدند در حفظ آن نیز نقش دارند، تاکید کرد: حفظ نظام از اوجب واجبات است و این برای زن و مرد تفاوتی ندارد.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه خط زنان انقلابی ما باید خط حضرت فاطمه (س) باشد، ابراز کرد: این بانوی بزرگ اسلام ملقب به صدیقه و شهیده هستند و بهترین الگو برای اقشار مختلف جامعه به خصوص زنان محسوب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش زنان استان سمنان در پیروزی انقلاب اسلامی بی بدیل بوده است

نقش زنان استان سمنان در پیروزی انقلاب اسلامی بی بدیل بوده است