مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 17:252021-01-28بين الملل

اجرای حکم یک داعشی در خوزستان


حکم مجازات یکی از عناصر گروهک تروریستی داعش که در به شهادت رساندن دو بسیجی مباشرت داشت، به اجرا درآمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دادگستری خوزستان اعلام کرد؛ حکم مجازات یکی از عناصر گروهک تروریستی داعش که در به شهادت رساندن دو بسیجی مباشرت داشت، به اجرا درآمد.

علی مطیری تروریست عضو گروهک داعش، در 17 اردیبهشت سال 97 در یک اقدام تروریستی به پایگاه بسیج منطقه شیبان استان خوزستان حمله کرد و در نتیجه آن، دو بسیجی فعال را در پایگاه مزبور با نام های بشیر حمیدی و حسن کارون بهمنشیر به شهادت رساند.

در 17 اردیبهشت سال 97 از کلانتری 32 بخش شیبان گزارشی مبنی بر درگیری مسلحانه منجر به قتل دو نفر از اعضای بسیج توسط شخص ناشناس به رییس پلیس شهرستان باوی اعلام می شود.

به محض ارسال این گزارش، رییس کلانتری محل و مقام قضایی در محل وقوع جرم حاضر شده و ملاحظه می کنند دو نفر از پرسنل بسیج به نام های بشیر حمیدی فرزند نعیم و حسن کارون بهمنشیر فرزند محمد توسط شخص ناشناس به شدت با ضربات چاقو مورد ضرب و جرح قرار گرفته اند.

بازداشت عامل جنایت پایگاه بسیج شیبان ساعت 6 صبح روز بعد پس از تحقیقات و گزارش صورت گرفته، هویت فردی به نام علی مطیری شناسایی و وی توسط مرجع انتظامی در منزل پدری بازداشت می شود؛ در جریان رسیدگی به پرونده وی ضمن اعتراف به قتل دو بسیجی در پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای حکم یک داعشی در خوزستان

اجرای حکم یک داعشی در خوزستان