مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 16:552021-01-28فرهنگي

دِین هنرمندان ادا شود/ مسئولان برای حمایت از هنرمندان آستین بالا بزنند


نماینده مردم شهرستان های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند گفت: جامعه هنرمندان دین بزرگی بر گردن ما دارند و از این رو هنرمندان و سرمایه های فرهنگی و هنری شهرستان را نباید نادیده گرفت بلکه تمام مسئولان باید در جهت همکاری و حل مشکلات این قشر فرهیخته آستین همت بالا بزنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، محمدمهدی فروردین عصر امروز در نشست صمیمی با اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه که در سالن کنفرانس روزبه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد اظهار داشت: فیروزآباد شهری تاریخی و هنری با پتانسیل های بسیار زیادی می باشد.

  وی هدف از حضور در جمع هنرمندان پیشکسوت و هنرمندان جوان شهرستان فیروزآباد افزود: خانواده هنر خانواده ای با صداقت خلاقیت است  که در جهت جذب مخاطب و توسعه نشاط اجتماعی و به تصویر کشیدن ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه بسیار تاثیر گذار هستند.

نماینده مردم شهرستان های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند ادامه داد: جامعه هنرمندان دین بزرگی بر گردن ما دارند و از این رو هنرمندان و سرمایه های فرهنگی و هنری شهرستان را نباید نادیده گرفت و باید تمام مسئولان در جهت همکاری و حل مشکلات این قشر فرهیخته آستین همت بالا بزنند.

فروردین کوتاهترین راه معرفی ظرفیت های شهرستان در میادین استانی، کشوری و بین المللی را هنر و ورزش برشمرد و اض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دِین هنرمندان ادا شود/ مسئولان برای حمایت از هنرمندان آستین بالا بزنند

دِین هنرمندان ادا شود/ مسئولان برای حمایت از هنرمندان آستین بالا بزنند