مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 14:452021-01-28اجتماعي

پیش بینی وزش باد شدید در چند استان


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز شنبه سرعت وزش باد در سطح کشور افزایش می یابد و در استان های البرز، تهران، قم، مرکزی، اصفهان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، صادق ضیاییان در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: با ورود سامانه بارشی در حال حاضر بارش برف و باران در شمال غرب کشور آغاز شده است و گستره آن به تدریج آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان، شمال چهارمحال و بختیاری و همچنین با شدت کمتر استان های زنجان، همدان و اردبیل را در بر می گیرد.

وی افزود: روز جمعه 18 بهمن بر شدت و گستره این سامانه بارشی افزوده می شود و موجب بارش برف و باران در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، همدان، مرکز و غرب اصفهان، شمال فارس، شمال بوشهر، زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز جمعه با توجه به جریان های شمالی از سوی دریای خزر در استان های مازندران، گیلان و گلستان بارش پراکنده باران و در ارتفاعات این استان ها بارش برف پیش بینی می شود.

ضیاییان اظهار کرد: روز شنبه 11 بهمن بارش در مناطقی از آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، لرستان، شمال و شرق خوزستان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی وزش باد شدید در چند استان

پیش بینی وزش باد شدید در چند استان