مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 14:052021-01-28اقتصادي

بخش همودیالیز تامین اجتماعی اردبیل به بهره برداری می رسد


مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: با توجه به نیاز بیماران دیالیزی به افزایش تخت های بیمارستانی بخش همودیالیز استان با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قادر برجی ظهر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اردبیل بابیان اینکه 48 درصد از جمعیت استان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند اظهار کرد: در حال حاضر درمان مستقیم در 2 بیمارستان استان با بیش از 200 تخت به بیمه شدگان ارائه می شود و 2 پلی کلینیک نیز در اردبیل و مشگین شهر فعالیت می کنند.

وی به احداث دو درمانگاه تخصصی در شهرستان خلخال و گرمی نیز اشاره کرد و افزود: 919 نفر پرسنل در حوزه درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل نیز در حوزه درمان غیر مستقیم به مردم استان خدمت رسانی می کنند.

اعتبارات تأمین اجتماعی افزایش 152 درصدی داشته است مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان اردبیل به تشریح میزان اعتبارات اختصاص یافته در حوزه درمان پرداخت و گفت: اعتبارات در سال 99 به 250 میلیارد تومان رسیده که نسبت به سال های گذشته از افزایش 152 درصدی برخوردار بوده است.

برجی از رشد بیش از سه هزار درصدی اعتبارات در حوزه پروژه های عمرانی تأمین اجتماعی خبر داد و افزود: تعمیرات و بازسازی تجهیزات پزشکی مراکز درمانی نیز با رشد 1082 درصدی برخوردار بوده است که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش همودیالیز تامین اجتماعی اردبیل به بهره برداری می رسد

بخش همودیالیز تامین اجتماعی اردبیل به بهره برداری می رسد