مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 14:052021-01-28اقتصادي

رشد 124 درصدی شاخص کل بورس در سال جاری


رییس سابق سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: ارزش شاخص کل در ابتدای سال 512 هزار واحد بود که اکنون به یک میلیون و 150 هزار واحد رسیده است که نشانگر رشد 124 درصدی نسبت به ابتدای سال جاری است.

- ، حسن قالیباف اصل (چهارشنبه) در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: وزیر اقتصاد و دارایی بیش از هر مدیر دیگری از بازار سرمایه حمایت کردهاست.

وی افزود: آزادسازی سهام عدالت از جمله دستورالعمل هایی بود که در ابتدای سال توسط رهبر معظم انقلاب تصویب و به مرحله ابلاغ رسید.

قالیباف اصل اظهار داشت:از دیگر فعالیت های سازمان بورس در سال جاری، واگذاری سهام دولتی از طریق صندوق های ETF به مردم بود که با استقبال خوب مردم همراه شد.

رییس سابق سازمان بورس و اوراق بهادار خاطرنشان کرد: ورود گسترده سهامداران جدید به بازار سرمایه که از سال گذشته شروع شد، باعث شد تا فضای بازار سرمایه تغییر کند و بازار سرمایه به واسطه ورود گسترده نقدینگی به این بازار مورد توجه قرار بگیرد.

وی گفت: تا مرداد حدود 120 هزار میلیارد تومان نقدینگی جدید به سمت بازار سرمایه وارد شد، اتفاقی که امسال در بازار سرمایه رخ داد را تاکنون در این بازار شاهد نبودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 124 درصدی شاخص کل بورس در سال جاری

رشد 124 درصدی شاخص کل بورس در سال جاری