مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 13:452021-01-28سياسي

ترویج فرهنگ خود مراقبتی با کمک رسانه های استان سمنان


معاون آموزش و پژوهش هلال احمر بر ترویج فرهنگ خودمراقبتی و امداد و نجات با کمک رسانه های استان سمنان تاکید کرد و گفت: باید از همه ظرفیت ها، - برای تحقق این منظور بهره گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خسرو رحمانی بعد از ظهر پنج شنبه در دیدار با معاون عمرانی استاندار سمنان به میزبانی دفتر وی در سمنان، ضمن بیان اینکه بحث موارد و الزامات مورد نیاز پایگاه هوایی هلال احمر در استان مورد رسیدگی و توجه قرار خواهد گرفت، تاکید کرد: موضوع تداوم حضور هلی کوپتر به صورت مستمر در استان، توسط مسئولان ارشدی مانند آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و دیگر مسئولان تاکید شده و این نشان می دهد که این نوع خدمت رسانی مطالبه عمومی استان از هلال احمر است.

وی با بیان اینکه با اصلاح نقاط ضعف و معایب موجود در بحث ایمنی پایگاه هوایی هلال احمر، استقرار هلی کوپتر امداد در این پایگاه ممکن خواهد شد، افزود: داروخانه هلال احمر استان متأسفانه در شأن استان و جمعیت هلال احمر نیست که در راستای اصلاح آن، مکان مناسبی برای استقرار داروخانه جدید معرفی شده است که پس از بازسازی، داروخانه انتقال داده خواهد شد و در بحث داروها نیز تجهیز می شود.

معاون هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه می بایست خدمات هلال احمر به آحاد جامعه اطلاع رسانی شود، ابراز کرد: فرهنگ خود م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ خود مراقبتی با کمک رسانه های استان سمنان

ترویج فرهنگ خود مراقبتی با کمک رسانه های استان سمنان