مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 13:452021-01-28سياسي

ما به نحوی معادن را مدیریت کردیم که یک عده مفسد رشد کردند


ما به نحوی عرصه معدن را مدیریت کرده ایم که یک عده مفسد رشد کرده اند و در کنار فساد در معدن منشاء فسادهای سیاسی، - نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: ما به نحوی عرصه معدن را مدیریت کرده ایم که یک عده مفسد رشد کرده اند و در کنار فساد در معدن منشاء فسادهای سیاسی، اقتصادی و خرید عزل و نصب شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن شجاعی، امروز در نشست ملی مطالبه گران حوزه معدن اظهار داشت: کمیسیون اصل 90 مطابق با اصل 90 قانون اساسی تشکیل شده است و این اصل می گوید هرکس از طرز کار قوه های 3 گانه و دستگاه های کشور شکایتی دارد در این کمیسیون مطرح و بررسی می شود.

کمیسیون اصل 90 ورود در مصادیق ندارد اما در این مساله که طرز کار ما در مدیریت معادن کشور ایراد داشته باشد، این کمیسیون ورود می کند.

نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: آقایان غرب گرا و لیبرال 20 سال پیش در نامه ای به رهبر انقلاب گفتند طرح توسعه ای در کشور در حال اجرا است که کشور توسعه می یابد اما یک میلیون نفر آسیب می بیند، رهبری ذیل این نامه نوشتند یک نفرش هم زیاد است .

شجاعی با بیان اینکه طرز کار معادن ایراد دارد، تصریح کرد: اگر مدیریت در عرصه معدن درست بود ما شاهد لگدمال شدن حقوق مردم و گردن کلفت شدن مفسدان نبودیم، ما به نحوی عرصه معدن را مدیریت کرده ایم که یک عده مفسد رشد کرده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما به نحوی معادن را مدیریت کردیم که یک عده مفسد رشد کردند

ما به نحوی معادن را مدیریت کردیم که یک عده مفسد رشد کردند