مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 13:452021-01-28سياسي

حضور نمایندگان مطالبه گران، قوه قضاییه و مجلس در بازرسی های معادن


مدیرکل دفتر نظارت بر امور معدنی وزات صمت گفت: نمایندگانی از مطالبه گران، نماینده قوه قضاییه، نماینده سازمان محیط زیست و مجلس هم در بازرسی های ما از معادن حضور یابند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباسعلی ایروانی در نشست ملی مطالبه گران حوزه معدن اظهار داشت: به هر حال هر فعالیتی عیب و نقص دارد خصوصاً در کشور ما که تحت تحریم هستیم و مشکلات معدن هم جدا از مشکلات کلی کشور نیست؛ معدن هم در خود اشکالات و امتیازاتی دارد.

هر فعالیت معدنی و صنعتی ضرر و زیان هایی ممکن است داشته باشند و تهدیداتی برای محیط طبیعی ایجاد کند اما به هر حال باید اشتغال و تولید ایجاد شود.

مدیرکل دفتر نظارت بر امور معدنی وزارت صمت ادامه داد: فعالیت های معدنی باید در کشور جریان داشته باشد باید ضوابط و شرایطی را فراهم کنیم که کمترین آسیب به محیط زیست استان ها و طبیعت وارد شود؛ در بخش معدن آیین نامه ای وجود دارد و در آن چارچوب، معادن اجازه بهره برداری دریافت می کنند.

وی اظهار داشت: در طبیعت انواع و اقسام عناصر مفید و مضر وجود دارد که در بهره برداری معادن عیان می شود که باید این عناصر مضر را کنترل و از چرخه خارج کرد.

درباره برداشت از معادن نیز از طریق ماهواره برداشت ها رصد و میزان برداشت مشخص می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نمایندگان مطالبه گران، قوه قضاییه و مجلس در بازرسی های معادن

حضور نمایندگان مطالبه گران، قوه قضاییه و مجلس در بازرسی های معادن