مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 13:302021-01-28سياسي

تولید فیلم مستند آیت الله کوهستانی ترویج بزرگواری این شخصیت است


معنویت و عرفان آیت الله کوهستانی، زبانزد بود، امروز ما وظیفه داریم سیره این بزرگواران را ترویج کنیم که ترویج بزگواری است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار عوامل تولید فیلم مستند آیت الله کوهستانی در حوزه هنری مازندران اظهار کرد: برای کار بزرگ انسان بزرگ را باید دعوت کرد، خداوند برای انجام رسالت خود انسان بزرگی همچون پیامبر اکرم (ص) را برگزید.

وی افزود: علی (ع) ملاک بزرگی و بزرگواری را درباره وجود پیامبر (ص) کوچکی و حقارت دنیا می داند و می گوید که دنیا در نظر این حضرت کوچک و حقیر بود، علی (ع) قهرمان میدان بها ندادن به دنیا بود و دنیا را هزینه خلق کرد .

محمدی لایینی بیان کرد: امام راحل هم نمونه یک انسان بزرگوار بود که با انقلاب اسلامی کار بزرگی را انجام داد و می بینیم تمام دنیا در مقابل عظمت انقلاب عاجز ماند، این عظمت و بزرگی انقلاب از سوی یک انسان الهی و بزرگ صورت می پذیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران، خاطرنشان کرد: انسان های بزرگ برای ما یک سرمایه عظیم هستند، تا مرد بزرگی نباشد کار بزرگی هم صورت نمی گیرد، آیت الله کوهستانی (ره) مصداق انسانی بزرگ با همان شاخصه ها بود که دنیا در نظرش حقیر بود وی، زندگی ساده ای داشت و به لذت و شهوات دنیوی بها نمی داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید فیلم مستند آیت الله کوهستانی ترویج بزرگواری این شخصیت است

تولید فیلم مستند آیت الله کوهستانی ترویج بزرگواری این شخصیت است