مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 13:102021-01-28بين الملل

عصبانیت مقامات صهیونیست از اظهارات رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی علیه ایران


گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از اظهارات کوخاوی رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی که به تازگی مخالفت خود را با بازگشت به توافق هسته ای با ایران و یا رسیدن به توافقی مشابه اعلام کرده بود، - انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با انتقاد از اظهارات آویو کوخاوی، رییس ستاد ارتش این رژیم درباره توافق هسته ای با ایران، گفت: امنیت اسراییل در خطر است، رسانه های عبری زبان نیز تاکید کردند، اظهارات کوخاوی نوعی تنش را با دولت جدید آمریکا ایجاد می کنند.

ایسنا به نقل از سایت شبکه خبری المیادین نوشت: بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از اظهارات کوخاوی که به تازگی مخالفت خود را با بازگشت به توافق هسته ای با ایران و یا رسیدن به توافقی مشابه اعلام کرده بود، انتقاد کرد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اشاره به دولت جو بایدن، رییس جمهوری جدید آمریکا گفت: ما در ابتدای دوره دولت جدیدی در آمریکا هستیم، این دولت برای اسراییل مهم و دوست آن است، ما می دانیم با آن چگونه یک گفت وگوی استراتژیک سالم را برقرار کنیم.

آویو کوخاوی، رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی روز سه شنبه مدعی شده بود: ایران تنها مشکلی برای اسراییل نیست بلکه یک مشکل بین المللی است، بازگشت به توافق هسته ای سال 2015 و یا حتی دستیابی به یک توافق مشابه و اصلاح شده توافقی بد در دو س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصبانیت مقامات صهیونیست از اظهارات رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی علیه ایران

عصبانیت مقامات صهیونیست از اظهارات رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی علیه ایران