مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 12:452021-01-28بين الملل

سفیر چین در آمریکا: تعامل با ما به عنوان یک دشمن استراتژیک اشتباه است


سفیر چین در آمریکا در جریان سخنرانی در یک نشست آنلاین اظهار کرد، رفتار کردن با چین به عنوان یک دشمن استراتژیک آمریکا قضاوت غلطی است که می تواند منجر به اشتباهاتی شود.

- سفیر چین در آمریکا: تعامل با ما به عنوان یک "دشمن استراتژیک" اشتباه است سفیر چین در آمریکا در جریان سخنرانی در یک نشست آنلاین اظهار کرد، رفتار کردن با چین به عنوان یک "دشمن استراتژیک" آمریکا قضاوت غلطی است که می تواند منجر به اشتباهاتی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، از زمانی که دولت دونالد ترامپ، رییس جمهوری سابق آمریکا در سال 2018 میلادی چین را به عنوان یک دشمن استراتژیک خطاب کرد، واشنگتن و پکن مرتبا بر سر مسائل مختلفی از تجارت گرفته تا نحوه مدیریت پکن در ویروس کرونا با یکدیگر درگیر شده اند و انتظار می رود دولت جدید جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا فشار بر چین را حفظ کند.

در نخستین سخنرانی مهم توسط یکی از مقامات چینی درباره روابط میان دو اقتصاد بزرگ جهان از زمان روی کار آمدن بایدن، چویی تیانکای ، سفیر چین در واشنگتن ضمن هشدار نسبت به عدم رد شدن از خطوط قرمز چین، مجددا بر موضع دیرینه پکن برای همزیستی صلح آمیز با آمریکا تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر چین در آمریکا: تعامل با ما به عنوان یک دشمن استراتژیک اشتباه است

سفیر چین در آمریکا: تعامل با ما به عنوان یک دشمن استراتژیک اشتباه است