مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 12:402021-01-28دانش

ماتوانستیم/ شماره 16 نشریه دانشجویی «فطرس» منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به همت ببسیج دانشجویی دانشکده علوم زیستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، شماره شانزدهم نشریه دانشجویی فطرس منتشر شد.

- به همت ببسیج دانشجویی دانشکده علوم زیستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، شماره شانزدهم نشریه دانشجویی فطرس منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، به همت ببسیج دانشجویی دانشکده علوم زیستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، شماره شانزدهم نشریه دانشجویی فطرس منتشر شد.

در این شماره از نشریه دانشجویی فطرس به صورت ویژه به بررسی واکسن کرونای ایرانی پرداخته شده است.

سردبیر و مدیر مسئول، این نشریه، مهدی زربخش، در پاسخ به چند سوال در مورد واکسن های COVID19 و بررسی ابعاد علمی این واکسن پرداخته است.

در سرمقاله این نشریه، نیز تصریح شده است؛ شیپور جنگ با کرونا اواخر بهمن ماه سال گذشته که هنوز زخم تحریم های ظالمانه مدعیان حقوق بشر و انتخاب های نادرست در داخل، بر پیکـره ملت شریف ایران بود سر داده شد.

از این بین شیر زنان و غیور مردانی در قامت فرشتگانی سفید پوش ناخواسته وارد جنگی نابرابر با ویروسی منحوس و ناشناخته شدند .

در این شماره گفتگویی نیز با دکتر احسان عارفیان، دکتری ویروس شناسی و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، در خصوص ویژگی ها و مزیت های واکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماتوانستیم/ شماره 16 نشریه دانشجویی «فطرس» منتشر شد

ماتوانستیم/ شماره 16 نشریه دانشجویی «فطرس» منتشر شد