مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 12:152021-01-28سياسي

97 درصد پزشکان سیستان وبلوچستان به نسخه نویسی الکترونیکی متصل هستند


مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: 97 درصد پزشکان عمومی، 87 درصد پزشکان متخصص، 38 درصد درمانگاه ها و صددر صد داروخانه ها، آزمایشگاه ها و تصویربرداری های استان به نسخه نویسی الکترونیکی متصل هستند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: 97 درصد پزشکان عمومی، 87 درصد پزشکان متخصص، 38 درصد درمانگاه ها و صددر صد داروخانه ها، آزمایشگاه ها و تصویربرداری های استان به نسخه نویسی الکترونیکی متصل هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر رضا عباسی 9 بهمن ماه در نشست خبری به مناسبت دهه مبارک فجر افزود: هم اینک صدور، تعویض و تمدید دفاتر بیمه سلامت در تمامی دفاتر پیشخوان دولت در تمامی شهرستان ها و دفاتر پیشخوان در مدت کمتر از 10 دقیقه صورت می گیرد و در همین راستا با بیش از 71 دفتر پیشخوان دولت قرارداد همکاری به منظور تسهیل و تسریع ارائه خدمات به بیمه شدگان انجام شده است.

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: افرادی که تحت پوشش بیمه نیستند می توانند با در دست داشتن کد ملی تا پایان کرونا دفترچه بیمه سلامت رایگان دریافت کنند.

وی بیان کرد: یک میلیون و 800 هزار نفر از جمعیت سیستان و بلوچستان در قالب پنج صندوق بیمه سلامت همگانی، روستاییان، کارکنان دولت، سایر اقشار و ایرانیان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که به منظور رفاه بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

97 درصد پزشکان سیستان وبلوچستان به نسخه نویسی الکترونیکی متصل هستند

97 درصد پزشکان سیستان وبلوچستان به نسخه نویسی الکترونیکی متصل هستند