مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 12:052021-01-28اقتصادي

33 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره در اختیار عشایر قرار داده شد


مدیرکل امور عشایر خراسان جنوبی گفت: 33 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره در اختیار عشایر قرار داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی عصمتی پور صبح پنج شنبه در نشست خبری اظهار کرد: دستگاه های عضو کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر خراسان جنوبی در ایام دهه فجر دو هزار و 580 پروژه افتتاح خواهند کرد.

مدیرکل امور عشایر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این پروژه ها با اعتباری در حدود 327 میلیارد و 750 میلیون تومان افتتاح می شود، بیان کرد: اجرای طرح های هادی بنیاد مسکن، طرح های اشتغال زایی کمیته امداد، طرح های آبیاری تحت فشار، آبرسانی پایدار به محلات عشایری، اهدا پنل های خورشیدی به عشایر و بازسازی قنوات در محلات عشایری از جمله این پروژه ها است.

عصمتی پور ادامه داد: اداره کل امور عشایر خراسان جنوبی نیز در ایام دهه فجر 36 پروژه با اعتباری در حدود 20 میلیارد افتتاح می شود که در دل همان دو هزار و 580 پروژه است.

وی افزود: از افتتاح این پروژه ها دو هزار و 415 نفر شامل 483 خانوار برخوردار خواهند بود و 341 فرصت شغلی تثبیت و 86 فرصت شغلی ایجاد می شود.

مدیر امور عشایر خراسان جنوبی گفت: در بین پروژه ها پروژه آبرسانی به محلات عشایری خواجه منجیکوی نهبندان و آبرسانی به محله عشایری تیغاب شهرستان سربیشه دو پروژه مهم اساسی و مهم ما است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره در اختیار عشایر قرار داده شد

33 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره در اختیار عشایر قرار داده شد