مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 12:052021-01-28سياسي

شعارزدگی آفت خدمت رسانی به مردم است/پرهیز از ورود به بازی های سیاسی


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: بی توجهی به اخلاص؛ شعارزدگی، ریاکاری و سایر صفات مذموم غیراخلاقی از جمله آفت های خدمت رسانی به مردم است که باید به شدت از آنها دوری جست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام و سیدمحمدعلی آل هاشم  در هشتمین همایش ائمه جمعه استان که صبح امروز در مصلای اعظم امام خمینی(ره) شهر تبریز برگزار شد با قدردانی از فعالیت ها و تلاش های ائمه جمعه استان در تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی اظهار داشت: ایمان مردم به اسلام، اصلی ترین رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه نقش آفرینی مردم با پیروزی انقلاب، تمام نشده افزود: این نقش آفرینی، روز به روز و در تمام برهه های حساس و تاریخ ساز ایران اسلامی، قابل مشاهده بوده که باید به بهترین شکل ممکن از آن حفاظت و حراست کرد.

امام جمعه تبریز در همین زمینه اظهار کرد: در چهل و دو سال گذشته، کارهای بسیار عظیمی در کشور و به برکت نقش آفرینی ویژه مردم انجام شده که کمک های مردمی در رزمایش کمک های مومنانه به مستضعفین و نیازمندان، یکی از مصادیق این موضوع است.

نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت توجه بیشتر مسئولان به رفع مشکلات و برنامه ریزی برای پاسخ دهی مناسب به نیازهای معیشتی مردم عنوان کرد: بخشی از مشکلات ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعارزدگی آفت خدمت رسانی به مردم است/پرهیز از ورود به بازی های سیاسی

شعارزدگی آفت خدمت رسانی به مردم است/پرهیز از ورود به بازی های سیاسی