مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 11:352021-01-28اجتماعي

تبادل تفاهمنامه بین بهزیستی و دانشگاه پیام نور فارس


به منظور ایجاد و گسترش هم فکری و همکاری های آموزشی پژوهشی در راستای اعطای تلاش متقابل در حل مشکلات و معضلات علمی-تحقیقاتی، تفاهم نامه همکاری میان اداره کل بهزیستی و دانشگاه پیام نور فارس ایجاد و امضا شد.

- ایسنا/فارس به منظور ایجاد و گسترش هم فکری و همکاری های آموزشی پژوهشی در راستای اعطای تلاش متقابل در حل مشکلات و معضلات علمی-تحقیقاتی، تفاهم نامه همکاری میان اداره کل بهزیستی و دانشگاه پیام نور فارس ایجاد و امضا شد.

مدیرکل بهزیستی فارس در حاشیه انعقاد این تفاهم نامه بیان کرد: این تفاهم نامه بر مبنای برآوردن نیازهای آموزشی و پژوهشی، خدمات کارگاهی و آزمایشگاهی، ارائه سمینارها و دوره های آموزشی کوتاه مدت مورد نیاز بهزیستی به منظور ارتقاء توان علمی کارشناسان و محققان و بهره گیری از توانایی های بهزیستی جهت اجرای فعالیت های مشترک یا اختصاصی، آموزشی و پژوهشی، انتشار مقالات علمی تحقیقاتی، حمایت و هدایت پایان نامه های دانشجویان در راستای جامعه هدف بهزیستی، بررسی پروژه های تحقیقاتی و پشتیبانی از سمینارها کنفرانس ها، نمایشگاه ها و کارگاه های تخصصی علمی دانشگاه انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بهزیستی فارس، سید صادق کشفی نژاد گفت: این اتفاق می تواند اثربخشی طرح های مشترک بهزیستی و دانشگاه پیام نور را در استان فارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبادل تفاهمنامه بین بهزیستی و دانشگاه پیام نور فارس

تبادل تفاهمنامه بین بهزیستی و دانشگاه پیام نور فارس