مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 11:252021-01-28اقتصادي

دشت مغان در توسعه شبکه های آبیاری و زهکشی کشاورزی پیشرو است


معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: دشت مغان در بخش توسعه شبکه های آبیاری و زهکشی در شمالغرب کشور پیشرو بوده و از کیفیت و کمیت بالای محصولات کشاورزی برخوردار است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی مراد اکبری پیش از ظهر پنجشنبه در آیین بهره برداری از 25 هزار هکتار شبکه های آبیاری و زهکشی اراضی غرب و شمالغرب کشور و بهره برداری از 78 هزار هکتار زهکشی اراضی استان گلستان با بیان اینکه استان اردبیل در زمینه توسعه و بهره برداری از سیستم های نوین آبیاری همواره پیشتاز بوده است، اظهار کرد: با بهره برداری و افتتاح طرح های زهکشی و آبیاری در استان اردبیل علاوه بر افزایش کیفیت محصولات کشاورزی، شاهد صرفه جویی در مصرف منابع آبی کشور و ایجاد اشتغال پایدار خواهیم بود.

وی افتتاح پروژه های آبیاری نوین و زهکشی در استان اردبیل را در قالب بهره برداری از 4 هزار و 500 هکتار از پایاب سد خدا آفرین عنوان کرد افزود: این پروژه عظیم با ظرفیت 42 هزار هکتاری از طرح های مهم وزارت جهاد کشاورزی در شمالغرب کشور است و با حمایت های لازم هم اکنون بیش از یک هزار و 262 دستگاه سنترپیوت مدرن نیز در این طرح به کار گرفته شده است.

معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی به مصوبات سفر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: طبق تعهدات دولت 13 هزار هکتار از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشت مغان در توسعه شبکه های آبیاری و زهکشی کشاورزی پیشرو است

دشت مغان در توسعه شبکه های آبیاری و زهکشی کشاورزی پیشرو است