مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 11:152021-01-28اقتصادي

جذب 239 میلیارد تومان برای تکمیل طرح های صنعت آب و برق همدان


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه 239 میلیارد تومان برای توسعه و تکمیل طرح های در حال اجرای صنعت اب و برق استان جذب شده است گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی ظهر امروز در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی استان اظهار کرد: سرمایه گذاری بی نظیری در زمینه تقویت شبکه های آبرسانی، تصفیه خانه و تولید برق صورت گرفته که توسعه این صنعت در استان ستودنی است.

وی با بیان اینکه 239 میلیارد تومان برای توسعه و تکمیل طرح های در حال اجرای صنعت آب و برق استان جذب شده است گفت: در این راستا 171 میلیارد تومان پیش بینی شده که برای توسعه این صنعت در استان بسیار اثرگذار است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از سرمایه گذاری برای احداث مدل دوم تصفیه خانه شهر همدان به مبلغ 500 میلیارد تومان خبر داد و افزود: با اجرای این طرح ظرفیت این تصفیه خانه از 640 به 1280 لیتر در ثانیه می رسد تا هر آن چه آب در شهر همدان مصرف می شود تصفیه شود.

وی با اشاره به اینکه آب حاصل از تصفیه خانه همدان در صنایع مختلف و نیروگاه شهید مفتح مصرف می شود و این چرخه تولید و مصرف آب در سطح استان کار بزرگی است گفت: ادغام شرکت های آب روستایی و شهری در شتاب دهی امور و اجرای طرح ها را بسیار اثرگذار است و نتایج این ادغام را در سال ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 239 میلیارد تومان برای تکمیل طرح های صنعت آب و برق همدان

جذب 239 میلیارد تومان برای تکمیل طرح های صنعت آب و برق همدان