مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 11:152021-01-28ورزشي

تلاش قایقران معلول برای مدال آوری و کسب سهمیه در قهرمانی جهان مجارستان


تیم ملی قایقرانی معلولان در رشته کانو و کایاک گفت: یکسال است که به سختی تمرین می کنم تا در مسابقات قهرمانی جهان مجارستان که آخرین مرحله کسب سهمیه پارالمپیک است با کسب مدال در رشته کانو، - تیم ملی قایقرانی معلولان در رشته کانو و کایاک گفت: یکسال است که به سختی تمرین می کنم تا در مسابقات قهرمانی جهان مجارستان که آخرین مرحله کسب سهمیه پارالمپیک است با کسب مدال در رشته کانو، راهی توکیو شوم.

اسلام جاهد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از زمان شروع اردوهای تیم ملی قایقرانی با حمایت رییس فدراسیون و زیر نظر ایرج اقلیمی تمرینات خود را همراه با سایر قایقرانان در بندر انزلی آغاز کردم و پس از طی دو مرحله اردوی آماده سازی، سومین اردو از 15 بهمن در بندر خمیر هرمزگان برگزار می شود.

وی گفت: از یکسال گذشته که قایق مخصوص کانو توسط هیات ورزش جانبازان و معلولان استان هرمزگان از پرتغال خریداری و در اختیار من گذاشته شد، تمرینات خود را برای کسب سهمیه در این رشته متمرکز کرده تا بهترین نتیجه را در قهرمانی جهان مجارستان کسب کنم، در حال حاضر نیز از نظر آمادگی بدنی و رکوردی در بهترین شرایط قرار دارم.

جاهد با بیان این که قهرمانی جهان مجارستان آخرین فرصت برای کسب سهمیه پارالمپیک توکیو است، گفت: هدف گذاری بر این است تا برای نخستین بار در رشته کانو کلاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش قایقران معلول برای مدال آوری و کسب سهمیه در قهرمانی جهان مجارستان

تلاش قایقران معلول برای مدال آوری و کسب سهمیه در قهرمانی جهان مجارستان