مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 11:102021-01-28فرهنگي

نقطه زنی راهبرد موردنیاز رسانه های امروز است


مدیر خبرگزاری فارس گیلان با تأکید بر لزوم توجه به شناسایی راهبردهای مناسب در حوزه رسانه گفت: نقطه زنی یکی از راهبردهای مهم در رسانه است زیرا مخاطب باید بامطالعه خبر تصور بازگو کردن مشکلات خود را داشته و به راه حل برسد لذا آثار داوری شده در ششمین جشنواره .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم افشاری با حضور در برنامه وارش شبکه باران با بیان اینکه رسانه ها در جشنواره رسانه ای ابوذر ماحصل تلاش یک ساله خود را به نمایش می گذارند، اظهار کرد: جشنواره رسانه ای ابوذر بزرگ ترین جشنواره رسانه ای هر گیلان و حتی کشور بوده و در آن خبرنگاران آثار کارکرده خود در یک سال اخیر را به این جشنواره آثار و مورد داوری و بررسی قرار می گیرد.

وی با اشاره به ابتکار به کاررفته در جشنواره رسانه ای ابوذر سال 99 گفت: در این جشنواره با تلاش همه دست اندرکاران برای اولین بار از شعر مرتبط با اصحاب رسانه رونمایی شده تا از این طریق از زحمات این عزیزان به نوعی قدردانی شود.

دبیر ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر گیلان با اذعان به اینکه در هر جشنواره اهداف بسیار مهمی در ابعاد مختلف دنبال می شود، تصریح کرد: در جشنواره رسانه ای ابوذر هدف افزایش سطح کیفی و رقابتی دز بین اصحاب رسانه بوده و امسال در مقایسه با سال گذشته آثار ارسال شده و به ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقطه زنی راهبرد موردنیاز رسانه های امروز است

نقطه زنی راهبرد موردنیاز رسانه های امروز است