مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 10:352021-01-28سياسي

قول نایب رییس کمیسیون اصل 90 برای پیگیری جدی خواسته مطالبه گران حوزه معدن


نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در جلسه با مطالبه گران حوزه معدن قول مساعد داد مطالبات آنها در کمیسیون اصل 90 بررسی شود، گزارشی از طرز کار دستگاه های مرتبط با معدن هم تهیه و بدون نوبت در صحن علنی مجلس قرائت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، حسن شجاعی، امروز در نشست ملی مطالبه گران حوزه معدن اظهار داشت: این جلسه مصداق عمل به قرآن است و هیچ مسئولی حق ندارد فریادهای عدالتخواهی را خاموش کند و یا از این فریادها ناراحت شود.

وی اظهار کرد: کمیسیون اصل 90 مطابق با اصل 90 قانون اساسی تشکیل شده است و این اصل می گوید هرکس از طرز کار قوه های 3 گانه و دستگاه های کشور شکایتی دارد در این کمیسیون مطرح و بررسی می شود.

نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کمیسیون اصل 90 ورود در مصادیق ندارد اما در این مساله که طرز کار ما در مدیریت معادن کشور ایراد داشته باشد، این کمیسیون ورود می کند.

وی گفت: آقایان غرب گرا و لیبرال 20 سال پیش در نامه ای به رهبر انقلاب گفتند طرح توسعه ای در کشور در حال اجرا است که کشور توسعه می یابد اما یک میلیون نفر آسیب می بیند، رهبری ذیل این نامه نوشتند یک نفرش هم زیاد است .

شجاعی ادامه داد: طرز کار معادن ایراد دارد، اگر مدیریت در عرصه معدن درست بود ما شاهد لگدمال شدن حقوق مردم و گردن کلفت شدن مف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول نایب رییس کمیسیون اصل 90 برای پیگیری جدی خواسته مطالبه گران حوزه معدن

قول نایب رییس کمیسیون اصل 90 برای پیگیری جدی خواسته مطالبه گران حوزه معدن