مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 10:252021-01-28اجتماعي

ادامه افزایش آلاینده ها در اصفهان تا فردا / عصرجمعه باد می وزد


رییس اداره پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: روند افزایش آلاینده ها در اصفهان تا ظهر فردا ادامه دارد و از عصر جمعه شاهد وزش باد شدید و نسبتاً شدید خواهیم بود.

- فاطمه زهرا سیدان در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی نقشه های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار داشت: بررسی این نقشه ها بیانگر حاکمیت جوی پایدار بر روی شهر اصفهان تا بعد از ظهر فردا است.

وی با بیان اینکه روز گذشته هشدار نارنجی افزایش آلاینده های جوی در اصفهان و مناطق صنعتی استان را صادر کردیم، افزود: امروز هوای اصفهان ناسالم برای عموم و در برخی مناطق نیز بسیار ناسالم برای عموم بوده است.

رییس اداره پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه سامانه جوی که قرار است از فردا در استان اصفهان فعال شود برای فعالیت در منطقه مرکزی نیاز به زمان بیشتری دارد، ادامه داد: بر این اساس روند افزایش آلاینده ها در اصفهان تا فردا ظهر ادامه خواهد داشت.

فردا سامانه بارشی به استان وارد می شود وی با بیان اینکه از بعد از ظهر روز جمعه با ورود سامانه بارشی به استان کم کم شرایط برای پاک شدن هوای شهر اصفهان مهیا می شود، تصریح کرد: با وزش باد بر روی منطقه تا صبح روز شنبه در کلانشهر اصفهان هوای سالم را خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه افزایش آلاینده ها در اصفهان تا فردا / عصرجمعه باد می وزد

ادامه افزایش آلاینده ها در اصفهان تا فردا / عصرجمعه باد می وزد