مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 09:502021-01-28فرهنگي

«بروجرد» میزبان مهمترین رویداد سینمایی کشور/ 10 فیلم جشنواره فجر اکران می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: میزبانی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر و پنجمین جشنواره فیلم فجر لرستان به شهرستان بروجرد واگذار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمدحسین فتایی روز پنجشنبه در سخنانی با تاکید بر لزوم تحقق عدالت در برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری در تمامی مناطق استان، گفت: با توجه به میزبانی موفق بروجرد از جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در سال گذشته، تصمیم گرفتیم میزبانی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر و پنجمین جشنواره استانی بزرگترین رویداد سینمایی کشور را به این شهرستان واگذار کنیم.

وی تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته و بنا بر تصمیم دبیرخانه جشنواره فیلم فجر، لرستان برای پنجمین سال متوالی میزبان این رویداد است که توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد و با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری ره پویان امین در سینما فلسطین این شهر برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: با میزبانی از این جشنواره حداقل مبلغ پنجاه میلیارد ریال از اعتبارات ملی معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان اختصاص یافته که به تهیه کنندگان فیلم های اکران شده در لرستان پرداخت می شود.

فتایی تاکید کرد: تمامی پروتکل های بهداشتی و مبانی اصول فاصله گذاری اجتماعی در برگزاری این رویداد در سراسر کشور و در استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بروجرد» میزبان مهمترین رویداد سینمایی کشور/ 10 فیلم جشنواره فجر اکران می شود

«بروجرد» میزبان مهمترین رویداد سینمایی کشور/ 10 فیلم جشنواره فجر اکران می شود