مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 09:502021-01-28اجتماعي

نواختن زنگ انقلاب در مدارس فارس/ثبت مدارس ماندگار استان


روزیکشنبه زنگ انقلاب در مدارس فارس نواخته خواهد شد و ما باید شور و نشاط را به دور از رقابتهای سیاسی به مردم هدیه کنیم تا مردم نا امید نشوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرهاد اسماعیلی در هشتمین نشست بر خط و ویژه با رؤسا و شورای معاونین ادارات آموزش و پرورش سراسر استان گفت: خوشبختانه ما توانستیم برای دانش آموزانی که فاقد گوشی، تبلت، تلویزیون و سایر وسایل ارتباطی بودند را احصا و شناسایی کنیم و با تدابیر و برنامه ریزی های لازم در خصوص آموزش این عزیزان گام برداریم.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: در بسیاری از مناطق بین تعداد دانش آموزانی که در سامانه شاد احراز هویت شده اند و تعداد دانش آموزانی که از این سامانه استفاده می کنند تفاوت چشمگیری وجود دارد که لازم است رؤسای ادارات و اعضای شورای معاونین مناطق نسبت به کاهش این فاصله اقدام جدی داشته باشند.

اسماعیلی با بیان اینکه در امر آموزش ما مجاز به استفاده از پیام رسان های خارجی نیستیم گفت: شاد دارای مشکلاتی بود که بسیاری از آنها برطرف شده و مشکلات موجود نیز به زودی مرتفع خواهد شد.

وی گفت: تقریباً در تمامی مناطق ما رؤسا اشراف کامل به وضعیت و نوع آموزش یک به یک دانش آموزان دارند و با توجه به اینکه مصوبات شورای مدرسه با امضای نماینده انجمن اولیا بار و مسئولیت حقوقی دارد و تاکید ویژه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نواختن زنگ انقلاب در مدارس فارس/ثبت مدارس ماندگار استان

نواختن زنگ انقلاب در مدارس فارس/ثبت مدارس ماندگار استان