مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 07:352021-01-28فرهنگي

دلایل توقف یک فستیوال موسیقی به دنبال مصاحبه معاون وزیر بهداشت


یکی از تهیه کنندگان موسیقی با اشاره به توضیحات چند روز گذشته معاون کل وزیر بهداشت مبنی بر عدم صدور مجوز برگزاری کنسرت در شهرهای وضعیت زرد و سفید توضیحاتی را درباره یک رویداد لغوشده داد.

- محمد حسین توتونچیان یکی از تهیه کنندگان حوزه موسیقی که قرار بود از روز 18 تا 24 بهمن ماه امسال به احترام کادر درمان کشور دومین فستیوال موسیقی ققنوس را در تهران برگزار کند، پس از اظهارات ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت درباره عدم صدور مجوز برای برگزارش کنسرت ها در شهرهای با وضعیت زرد، به کرونا برگزار کرد که طی آن توافق شد بین 30 تا 50 درصد ظرفیت سالن های اجرای کنسرت این مجوز را داشته باشند که در اوضاع کنونی میزبان اجراهای زنده موسیقی باشند.

با این توافق بود که جناب اله یاری در مقام مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد جلساتی را با کنسرت گذارها، تهیه کنندگان و صاحبان آثار موسیقایی برگزار و بلافاصله نیز نشست هایی را با سالن دارها تشکیل داد که این همکاری سریع تر و بهتر به سرانجام برسد.

وی با قدردانی از تلاش های مدیریت دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیگیری برای برگزاری کنسرت ها بیان کرد: در این مدت همه بسیار خوشحال بودیم که حسب این پیگیری ها و جلسات متعددی که در این زمینه برگزار شد، جریان برپایی کنسرت ها با رعایت موارد بهداشتی به گردش س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل توقف یک فستیوال موسیقی به دنبال مصاحبه معاون وزیر بهداشت

دلایل توقف یک فستیوال موسیقی به دنبال مصاحبه معاون وزیر بهداشت