مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 07:152021-01-28بين الملل

سفر به آینده با هایپرلوپ+ فیلم


ویرجین هایپرلوپ (Virgin Hyperloop) ویدئوی مفهومی جدیدی از نحوه سفر مسافران با سیستم حمل و نقل سریع السیر خود به اشتراک گذاشته است.

- "ویرجین هایپرلوپ"(Virgin Hyperloop) ویدئوی مفهومی جدیدی از نحوه سفر مسافران با سیستم حمل و نقل سریع السیر خود به اشتراک گذاشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، ایده حرکت با سرعت زیاد در یک لوله خلا در یک غلاف شناور با سرعت بیش از 670 مایل در ساعت ممکن است شبیه داستان های علمی تخیلی به نظر برسد، اما باید گفت این امر به زودی می تواند به واقعیت تبدیل شود.

ویرجین هایپرلوپ در حال توسعه فناوری آینده نگرانه است که ادعا می کند می تواند نحوه سفر یا جابه جایی انسانها را تغییر دهد.

در پایان سال گذشته میلادی، این شرکت اولین جابجایی مسافر با هایپرلوپ را انجام داد و برای نخستین بار سیستم حمل و نقل معلق سریع السیر پروژه ویرجین هایپرلوپ با حضور 2 فرد با موفقیت آزمایش شد.

جاش گیگل (Josh Giegel)، مدیر ارشد ویرجین هایپرلوپ و سارا لوچیان (Sara Luchian)، مدیر تجربه مسافران هایپرلوپ بودند و برای انجام این کار آنها در بخش انجام آزمایشات این شرکت به نام DevLoop در لاس وگاس، نوادا حضور یافتند و آزمایش ویرجین هایپرلوپ با سرعت 107 مایل در ساعت(172 کیلومتر در ساعت) با موفقیت انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر به آینده با هایپرلوپ+ فیلم

سفر به آینده با هایپرلوپ+ فیلم