مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 07:002021-01-28اقتصادي

وقتی رییس اتاق اصناف دست به یقه می شود!


رییس اتاق اصناف مرکز استان زنجان وقتی برای بازرسی به یک نانوایی بربری رفته، پا را از بازرسی فراتر نهاد با شاطر دست به یقه شد و گرد و خاک به پا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ماجرا از آنجا آغاز می شود که به گفته نانوا در مغازه نانوایی مشغول کارهای پایانی پس از چند ساعت تلاش روزانه است که رییس اتاق اصناف مرکز استان به همراه دو نفر از همکاران وارد مغازه می شود.

به گفته الماسی پس از توزین چونه و وارسی کامل مغازه و شمردن تعداد کیسه های موجود و سوالات مختلف با وی درگیر می شود و پس از بستن درب ورودی و برداشتن کلید معازه اقدام به کتک کاری می کند.

به گفته شاطر نانوایی بربری، پس از اعتراضات وی درگیری با داد و فریاد بالا می گیرد و وی توسط سید محمود موسوی در گوشه مغازه بین دستگاه خمیر کن و آردها به شدت تحت فشار قرار می گیرد که آثار ضرب و جرح بر روی بدن وی از سوی پزشکی قانونی نیز مورد تایید قرار گرفته است.

الماسی، صاحب مغازه نانوایی و پدر نانوا در تشریح ماجرا با اظهار تاسف از اقدامات صورت گرفته و ضرب و شتم فرزندش توسط رییس اتاق اصناف مرکز استان با اشاره به اینکه وی حق نداشته فرزندش را مورد ضرب و شتم قرار دهد، تصریح کرد: اگر خدای ناکرده هر گونه تخلفی از سوی فرزندم اتفاق افتاده باشد، رییس اتاق اصناق حق کتک کاری و درگیری نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی رییس اتاق اصناف دست به یقه می شود!

وقتی رییس اتاق اصناف دست به یقه می شود!