مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 07:002021-01-28سياسي

750 هزار تن سیب در گمرک معطل مجوز وزارت جهاد کشاورزی/ تاخیر دولت در خرید میوه شب عید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی درباره ایفای تعهدات وزیر کشاورزی نسبت به قولی که در صحن علنی مجلس داده بود اظهار داشت: - نماینده ارومیه در مجلس با انتقاد از وزارت جهاد در عدم تسهیل صادرات محصولات کشاورزی گفت: متاسفانه میوه های صادراتی در گمرک 4 روزه معطل مجوز می مانند در حالی که کشاورزان در شرایط فعلی می توانند برای کشور ارزآوری داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی درباره ایفای تعهدات وزیر کشاورزی نسبت به قولی که در صحن علنی مجلس داده بود اظهار داشت: آقای خاوازی به همراه معاونینش به ارومیه سفر کرد و بخشی از تعهداتی را که داده بود جامه علم پوشاند.

البته او بایستی خیلی موضوعات را عملیاتی کند.

وی در توضیح بیشتر افزود: متأسفانه برخی کارت های تجار به دلایل مختلف از سوی دولت لغو فعالیت شده بود که البته اخیراً دولت 300 کارت را از حالت لغو بودن خارج کرده و عملا فعال شده است.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه ما در زمینه حمل و نقل تخصصی محصولات کشاورزی و صادرات آن دچار مشکلات اساسی هستیم و نتوانسته ایم از تریلی ها و کامیون های یخچال دار برای این موضوع است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

750 هزار تن سیب در گمرک معطل مجوز وزارت جهاد کشاورزی/ تاخیر دولت در خرید میوه شب عید

750 هزار تن سیب در گمرک معطل مجوز وزارت جهاد کشاورزی/ تاخیر دولت در خرید میوه شب عید