مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 06:502021-01-28سياسي

برنامه حاشیه ساز با مجری دیگری پخش شد/ رحیم پور شرط گذاشت؟


ادبیات یکی از مهمانان هفته گذشته برنامه «زاویه» توهین به رییس جمهور تلقی شد و در همان مقطع رحیم پور ازغدی مجری برنامه طی مصاحبه ای اعلام کرد که از برنامه اخراج شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از فارس، برنامه زاویه پس از حاشیه های هفته گذشته در حالی روی آنتن رفت که مجری آن تغییر کرده بود.

این مجری درباره نیامدن حبیب رحیم پور به برنامه توضیح داد: او شروطی برای اجرای برنامه داشته که هنوز سر آنها با صداوسیما به توافق نرسیده است.

ادبیات یکی از مهمانان هفته گذشته برنامه زاویه توهین به رییس جمهور تلقی شد و معاون حقوقی ریاست جمهوری اعلام کرد که از صداوسیما شکایت می کند.

این موضوع تا جایی پیش رفت که علی عسکری رییس رسانه ملی بابت آن مجبور به عذرخواهی شد.

در همان مقطع رحیم پور ازغدی طی مصاحبه ای اعلام کرد که از برنامه اخراج شده است، موضوعی که بلافاصله از سوی معینی پور مدیر شبکه چهار تکذیب شد.

در نهایت قسمت جدید زاویه با حضور عطالله بیگدلی روانه آنتن شد و بیگدلی در همان ابتدای برنامه توضیحاتی درباره غیبت حبیب رحیم پور ازغدی ارائه کرد و گفت: برادرمان آقای رحیم پور ازغدی چند روز پیش با بنده تماس گرفتند و اظهار لطفی کردند و گزارشی از وضعیتی که برنامه زاویه و شخص ایشان در آن هستند را به من گفتند و گفتند که با توجه به علقه ای که خودشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه حاشیه ساز با مجری دیگری پخش شد/ رحیم پور شرط گذاشت؟

برنامه حاشیه ساز با مجری دیگری پخش شد/ رحیم پور شرط گذاشت؟