مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 06:302021-01-28سياسي

برگزاری 1172 برنامه آموزشی و ترویجی مجازی در دی ماه


معاون امور کتابخانه ها و همکاری های اداره کل کتابخانه های عمومی فارس از برگزاری 1172 برنامه آموزشی و ترویجی کتابخانه های عمومی فارس در دی ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی ظهرابی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: این نشست ها برای ارتقای سطح آگاهی و آموزش به اعضای کتابخانه ها ی عمومی برگزار شده است.

وی با اعلام اینکه کتابخانه های عمومی در فضای مجازی خوش درخشیدند، عنوان کرد: کتابخانه های عمومی فارس در دیماه با برگزاری 1172 برنامه فرهنگی و ترویجی در فضای مجازی، نشان دادند که کتابخانه و کتابداری تعطیل نیست و تعطیلی فیزیکی کتابخانه ها مانع فعالیت و تأثیرگذاری آن ها نمی شود.

ظهرابی اضافه کرد: این برنامه ها شامل 341 کارگاه های آموزشی با موضوعات فرهنگی، ادبی، مشاوره، سلامت، آموزش مهارت های زندگی، سواد دیجیتال و … و نشست های کتاب محور همچون کتابخوان، معرفی کتاب، نقد کتاب…، می شود که در سطح ملی، استانی، شهرستانی و کتابخانه ای برگزار شده است.

وی با تصریح اینکه برگزاری این نوع برنامه ها در فضای مجازی بهترین راه برای حفظ ارتباط با مخاطبان بود، گفت: با شیوع بیماری کرونا و برای حفظ سلامت کتابداران خدمات کتابخانه های عمومی بیشتر به صورت غیرحضوری و مجازی برنامه ریزی شده به طوری که فعالیت های ترویجی کتابخانه ها در نشست های مجاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 1172 برنامه آموزشی و ترویجی مجازی در دی ماه

برگزاری 1172 برنامه آموزشی و ترویجی مجازی در دی ماه