مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 05:102021-01-28اقتصادي

یک هزار و 170 واحد صنعتی تعطیل شده در کشور به چرخه تولید بازگشت


مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور گفت: سال گذشته حدود 22 تا 24 درصد واحدهایی که در شهرک های صنعتی قرار داشته راکد و نیمه راکد بوده اند، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، علی رسولیان در حاشیه بازدید از مجتمع آساک دوچرخ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دستورالعمل هایی که اختیارات را از مدیران استانی سلب کرده و موجب بروکراسی اداری می شود برای سال آینده کاهش پیدا می کند و در این دستورالعمل ها تسریع ارائه خدمات صورت می گیرد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور تصریح کرد: یکی دیگر از مهم ترین اقدامات برای سال آینده این است که به هر میزانی که خدمات برق و گاز توسط دستگاه ها ارائه شود، سازمان نیز 30 درصد آن را از منابع داخلی تأمین اعتبار می کند.

وی بابیان اینکه درزمینه آب نیز منابع مالی توسط سازمان به هر میزانی که آب اختصاص یابد، تأمین می شود، گفت: قیمت آب خیلی هم ارزان نیست و تاکنون 600 میلیون تومان برای هر لیتر هزینه شده است، پس این آمادگی وجود دارد به هر میزان آب که تخصیص پیدا کند برای بنگاه های صنعتی، خریداری صورت بگیرد.

رسولیان اضافه کرد: 1.

8 درصد آب کشور را بخش صنعت مصرف می کند و عمده آن در پتروشیمی ها و نیروگاه ها است و حتماً باید آب موردنیاز بنگاه های کوچک و متوسط را تأمین کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار و 170 واحد صنعتی تعطیل شده در کشور به چرخه تولید بازگشت

یک هزار و 170 واحد صنعتی تعطیل شده در کشور به چرخه تولید بازگشت