مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 04:302021-01-28اقتصادي

پرداخت 101 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در گلستان/22 هزار شغل ایجاد شد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان از پرداخت 101 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی خبرداد و گفت: سهمیه اشتغال گلستان 30 هزار شغل بوده که تاکنون 21 هزار و 900 شغل ایجاد شده است.

- سعید مازندرانی در گفتگو با اظهارکرد: در استان 11 هزار و 259 پرونده برای دریافت تسهیلات به مبلغ 180 میلیارد تومان به بانک معرفی شده است.

طبق گفته وی تاکنون هفت هزار و 771 طرح مبلغ 101 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده و مابقی در حال تکمیل پرونده و تضامین هستند.

مازندرانی بیان کرد: تکمیلی و متممی برای این طرح اعلام شده که مشاغل ورزشی و گردشگری هم تا آخر بهمن ماه فرصت دارند در سامانه ثبت نام کرده و از تسهیلات بهره مند شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان اضافه کرد: در بخش گردشگری آسیب زیادی دیده ایم و سقف تسهیلات در این بخش 900 میلیون تومان بوده و تا خردادماه تنفس خواهد داشت.

وی ادامه داد: در بخش ورزشی هم سالن ها و استخرها و غیره دچار مشکل شده اند و تسهیلات ویژه کرونایی برای آنها در نظر گرفته شده است.

مازندرانی گفت: تاکنون بیش از 25 باشگاه تسهیلات دریافت کرده اما تعداد آنها بیشتر است و می توانند از این طرح استفاده کنند.

وی به پرداخت مقرری بیمه بیکاری به افرادی که به دلیل تعطیلی بنگاه ها بیکار شده بودند هم اشاره کرد و افزود: در ابتدا به 19 هزار و 50


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 101 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در گلستان/22 هزار شغل ایجاد شد

پرداخت 101 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در گلستان/22 هزار شغل ایجاد شد