مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 20:352021-01-27ورزشي

سوگ نامه باشگاه پرسپولیس درپی درگذشت مهرداد میناوند


به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، مهرداد میناوند، پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس، پس از روزها مبارزه سخت و جانکاه با ویروس هولناک کروناو با وجود همه تلاش های کادر درمان، - باشگاه پرسپولیس در پی درگذشت مهرداد میناوند پیشکسوت تیم ملی و این باشگاه سوگ نامه ای را منتشر کرد.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، مهرداد میناوند، پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس، پس از روزها مبارزه سخت و جانکاه با ویروس هولناک کروناو با وجود همه تلاش های کادر درمان، جان به جان آفرین تسلیم کرد و جامعه ورزش، فوتبال و خانواده بزرگ پرسپولیس را در سوگ خود عزادار کرد.

میناوند به تاز گی تولد 45 سالگی خود را همزمان با یکی از بهترین اتفاقات زندگی اش، جشن گرفته بود تا دوران تازه ای را آغاز کند، ولی گویا روزگار با او سر سازش نداشت و امشب خبر درگذشت او همه ما را در بهت و حیرت فرو برد.

قراردادن عبارت زنده یاد در کنار نام او، آن هم در مقطعی که قرار بود از شیرین ترین دوران زندگی اش باشد برای ما بسیار دشوار و ناگوار است.

مهرداد میناوند، زاده نهم آذر سال 1354 از آن پدیده های فوتبال بود که به راستی به آن چه شایسته توانایی اش بود، دست نیافت.

با وجود موفقیت هایی که برای این پیشکسوت محبوب پرسپولیس رقم خورد، استحقاق آن را داشت که در دوران اوج به خیلی بیش از این ها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوگ نامه باشگاه پرسپولیس درپی درگذشت مهرداد میناوند

سوگ نامه باشگاه پرسپولیس درپی درگذشت مهرداد میناوند