مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 20:152021-01-27سياسي

از شناسایی محلات کم برخوردار تا ایجاد اشتغال خانگی در میامی


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان از شناسایی محلات کم برخوردار و ایجاد اشتغال خانگی در راستای محرومیت زدایی در شهرستان میامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، امیر بینایی عصر امروز در جلسه پیگیری مصوبات سومین جلسه ستاد توسعه شهرستان میامی در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان اظهار کرد: مادامی که مسؤولان محلی شهرستان میامی نخواسته باشند و اراده ای برای توسعه از خود نشان ندهند، هیچ اتفاقی در این  شهرستان رخ نخواهد داد.

وی اضافه کرد: اقدامات مثبتی که از سوی مرکز استان انجام می شود باید توسط فرمانداری و دستگاههای شهرستانی به طور جدی پیگیری شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان افزود: در 16 روستای شهرستان تسهیل گری اجتماعی، آموزش و توانمندسازی افراد انجام و 16 برنامه برنامه توسعه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مبتنی بر نظر مردم تدوین و به فرمانداری ابلاغ شد که درخواست داریم برآیند اقدامات توسط فرمانداری اعلام شود.

بینایی تصریح کرد: چند محله کم برخوردار شهر میامی شناسایی و در محله تاریخی عمارت در پنج حوزه کالبدی، فرهنگی، اجتماعی، احساس امنیت و اقتصادی اقدامات ویژه ای انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شناسایی محلات کم برخوردار تا ایجاد اشتغال خانگی در میامی

از شناسایی محلات کم برخوردار تا ایجاد اشتغال خانگی در میامی