مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 19:452021-01-27ورزشي

پیروزی دلچسب تیم کرمانشاه در رقابت های سری B لیگ دسته اول والیبال


تیم بعثت کرمانشاه در دور رفت مرحله مقدماتی گروه اول رقابت های سری B لیگ دسته اول والیبال برابر تیم انقلاب قم با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی دست یافت.

- ایسنا/کرمانشاه تیم بعثت کرمانشاه در دور رفت مرحله مقدماتی گروه اول رقابت های سری B لیگ دسته اول والیبال برابر تیم انقلاب قم با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی دست یافت.

فرهمند سال افزون رییس هیات والیبال استان پس از این دیدار که عصر امروز(8 بهمن) در سالن شهید بهشتی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، در گفت و گو با ایسنا، با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تیم بعثت برابر حریف قمی، اظهار کرد: به نسبت دیداری که دیروز برابر سپهر قزوین داشتیم، عملکرد بازیکنان بسیار بهتر بود.

وی افزود: باتوجه به اینکه بازیکنان دومین بازی خود را انجام می دادند، برای همین در بازی امروز دیگر استرس بالایی نداشتند و کمتر دچار اشتباهات فردی می شدند.

رییس هیات والیبال استان گفت: البته تیم حریف هم تیمی قدرتمند بود، بگونه ای که در ست های دوم و سوم نتیجه بازی بسیار نزدیک شد و پایاپای پیش می رفتیم، با این حال ما پیروز میدان شدیم.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع در سرویس ها به نسبت تیم حریف بهتر عمل کردیم و با این امتیاز خوب توانستیم نتیجه را به نفع خود به پایان برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی دلچسب تیم کرمانشاه در رقابت های سری B لیگ دسته اول والیبال

پیروزی دلچسب تیم کرمانشاه در رقابت های سری B لیگ دسته اول والیبال