مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 19:052021-01-27سياسي

کم توجهی به خانواده شهدا و ایثارگران بزرگترین منکر در کردستان


دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: با توجه به احصا کردن موارد ویژه از شهرستان ها متاسفانه کم توجهی به خانواده شهدا و ایثارگران بزرگترین منکر در استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود الله مرادی چهارشنبه شب در جلسه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان در سنندج اظهار کرد: در هر شهرستان مشکلات و منکرات را احصا کرده ایم که متأسفانه در رأس این موارد کم توجهی به خانواده شهدا و ایثارگران قرار دارد.

وی افزود: ضعف مدیریت در حوزه های مختلف، ناتوانی شوراها در مدیریت شهرها، زمین خواری، عدم مدیریت فضای مجازی و کلاهبرداری اینترنتی گسترده، ساخت و سازهای غیر مجاز در حاشیه شهرها و مشکلات حاشیه نشینی از دیگر منکرات و مشکلات احصا شده شهرستان هاست.

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کردستان خاطر نشان کرد: در حوزه خانه های اجاره ای در مناطق مرزی و بوم گردی ها مشکلاتی داریم که باید دستگاه های متولی امر ورود جدی کنند.

الله مرادی افزود: انتظار داریم که مسئولان مباحث شخصی خود را رسانه ای و در جمع اعلام نکنند چرا که این امر نتیجه ای جز دلسردی برای مردم ندارد.

وی در ادامه سخنان خود به هجمه ها و تخریب های گسترده دشمنان در عرصه مجازی اشاره کرد و گفت: باید حضوری ارزشی و پررنگ در فضای مجازی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم توجهی به خانواده شهدا و ایثارگران بزرگترین منکر در کردستان

کم توجهی به خانواده شهدا و ایثارگران بزرگترین منکر در کردستان