مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 18:052021-01-27ورزشي

عملکرد فنی تیم خوب بوده است/ از حضور آذری در تمرین خبر نداشتم


عملکرد فنی تیم فوتبال خوب بوده است، اما در بحث نتایج مشکل داشتیم که عوامل دیگری هم در آن دخیل بودند که اصلی ترین آن بحث اشتباهات مهلک داوری بود که روی تیم ما تاثیر منفی داشت.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: عملکرد فنی تیم فوتبال خوب بوده است، اما در بحث نتایج مشکل داشتیم که عوامل دیگری هم در آن دخیل بودند که اصلی ترین آن بحث اشتباهات مهلک داوری بود که روی تیم ما تاثیر منفی داشت.

جواد محمدی شامگاه چهارشنبه (8_بهمن ماه) در آیین تجلیل از پیشکسوتان فوتبال اصفهان یاد یاران با زنده نگه داشتن یاد و خاطره مرحوم محمود یاوری پیشکسوت فوتبال اصفهان، در خصوص وضعیت باشگاه ذوب آهن اظهارکرد: باشگاه ذوب آهن هم مثل سایر باشگاه های جهان ممکن است در مقطعی در شرایط خاصی قرار بگیرد که علت اصلی آن به شرایط نتایج پیرامونی باشگاه برمی گردد، به ویژه نتایجی که برای فوتبال باشگاه ها پیش می آید، اما با درایت و برنامه ریزی هیئت مدیره و حمایتی که از سوی کارخانه ذوب آهن داشتیم، شرایط رو به ثبات و آرامش پیش رفته است و انشالله نتیجه و ثمره آن را در عملکرد بازیکنان و به ویژه تیم فوتبال باشگاه در بازی های پیش رو خواهیم دید.

وی گفت: اصلا بحث اولتیماتوم نداشتیم بلکه نقشه راهی بوده است که ما از آغاز فصل و یا بعد از گذشته 5 یا 10 هفته یا حتی نیم فصل در ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد فنی تیم خوب بوده است/ از حضور آذری در تمرین خبر نداشتم

عملکرد فنی تیم خوب بوده است/ از حضور آذری در تمرین خبر نداشتم