مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 18:052021-01-27دانش

در دانشگاه جامع علمی کاربردی به ازای هر 8 دانشجو یک مدرس وجود دارد


رییس دانشگاه جامع علمی کابردی کشور با تاکید برآنکه در دانشگاه جامع علمی کاربردی به ازای هر هشت دانشجو یک مدرس وجود دارد، عنوان کرد: سری بعد فراخوان پذیرش مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی در مردادماه سال آینده برگزار می شود که در این فراخوان افراد دارای .

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه جامع علمی کابردی کشور با تاکید برآنکه در دانشگاه جامع علمی کاربردی به ازای هر هشت دانشجو یک مدرس وجود دارد، عنوان کرد: سری بعد فراخوان پذیرش مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی در مردادماه سال آینده برگزار می شود که در این فراخوان افراد دارای فوق لیسانس به بالا می توانند شرکت کنند.

دکتر محمدحسین امید شامگاه هشتم بهمن ماه در جمع روسای مراکز علمی کاربردی استان کرمان با بیان اینکه اساسنامه تصویب شده، اظهار کرد: به دنبال این هستیم مراکز علمی کاربردی که اساسنامه دارند، شرکت ثبت کنند و اکنون اساسنامه 300 مرکز تصویب شده است.

رییس دانشگاه جامع علمی کابردی کشور با اشاره به تهاتر بنیاد شهید و دانشگاه جامع علمی کاربردی ادامه داد: بنیاد شهید و امور ایثارگران بدهی خود به مراکز علمی کاربردی را تهاتر کرده و به زودی مشکل مراکز علمی کاربردی در این زمینه حل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دانشگاه جامع علمی کاربردی به ازای هر 8 دانشجو یک مدرس وجود دارد

در دانشگاه جامع علمی کاربردی به ازای هر 8 دانشجو یک مدرس وجود دارد