مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 17:502021-01-27سياسي

دولت حاشیه نشین ها را به حال خود رها نکند/شرایط عجیب طرح مسکن ملی


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با اشاره به اینکه مردم برخی مناطق حاشیه ای گرفتار زمین خواران شده اند، گفت: دولت نباید مردم این مناطق را به حال خود رها کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصالح جوکار، روز چهارشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات استان یزد در حوزه آب، سلامت، راه، مسکن و اقتصاد دانش بنیان با حضور نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی در یزد با اشاره به اینکه دولت طرح اقدام ملی مسکن را برای خانه دار شدن مردم در نظر گرفته است، اظهار داشت: شرایطی که برای بحث مسکن ملی در نظر گرفته شده در توان مردم نیست و با هزینه هایی که در نظر گرفته شده، کمتر کسی برای تکمیل پرونده اقدام می کند.

وی عنوان کرد: شرایط در نظر گرفته شده برای بحث مسکن ملی عجیب و قابل تامل است، افزود: مردم نه توان پرداخت وجه اولیه را دارند و نه توان پرداخت اقساط بالای آن را به همین دلیل بسیاری از آنها از ابتدا اقدام به تشکیل پرونده نمی کنند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس بیان کرد: یزد چند منطقه حاشیه نشین دارد که زمین خواران زمین های دولتی را به مردم فروخته اند و مردم هم اقدام به ساخت کرده اند و اکنون دولت حکم تخلیه و تخریب برای این افراد گرفته است.

جوکار ادامه داد: پس از جلسات متعددی که برای رفع این مشکل برگزار شد، مبلغی در نظر گرفته شد تا ساکنین این محلات پرداخت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت حاشیه نشین ها را به حال خود رها نکند/شرایط عجیب طرح مسکن ملی

دولت حاشیه نشین ها را به حال خود رها نکند/شرایط عجیب طرح مسکن ملی