مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 17:152021-01-27اقتصادي

دژپسند: دولت پشت بازار سرمایه را خالی نکرده است


وزیر اقتصاد و دارایی با بیان اینکه دولت به هیچ عنوان پشت بازار را خالی نکرده است، گفت: زمانی که دیدیم بازار رو به نزول است مصوباتی را ابلاغ کردیم تا حقوقی ها برای حمایت از بازار اقدام به خرید سهام در بازار کنند تا از این طریق سهامدار دچار خسارت نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، فرهاد دژپسند امروز (چهارشنبه) در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان بورس در جمع خبرنگاران با اشاره به حمایت دولت از بازار سرمایه اظهار داشت: برخی معتقد به استعفای قالیباف اصل به دلیل مداخلات سیاسی هستند، چنین صحبتی اشتباه است و پیشنهاد ما در این زمینه دوری از ایجاد حاشیه ها است.

دژپسند با تاکید بر اینکه بازار سرمایه نحیف است و نباید به سمت حاشیه ها رفت، افزود: حاشیه ها باعث سست شدن بنیان های بازار می شود، بازار سرمایه محل سرمایه مردم است به همین دلیل نباید مداخلاتی در آن صورت گیرد.

وزیر اقتصاد و دارایی اظهار داشت: رسانه ها نقش پررنگی برای جلوگیری از حاشیه ها بر عهده دارند، بازار سرمایه را باید به عنوان محلی برای سرمایه مردم نگاه کرد و نباید آن را فعالیت اجتماعی- سیاسی حساب کرد.

وی با بیان اینکه افرادی که معتقد به دخالت دولت و وزیر اقتصاد در بازار سرمایه هستند، بهتر است یک آدرسی را برای دخالت دولت و وزیر اقتصاد بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دژپسند: دولت پشت بازار سرمایه را خالی نکرده است

دژپسند: دولت پشت بازار سرمایه را خالی نکرده است