مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 17:102021-01-27بين الملل

عراق: 450 کیلومتر از مرز با سوریه با مشارکت الحشد الشعبی کاملا امن شد


سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق از تامین کامل امنیت 450 کیلومتر از مرز عراق و سوریه خبر داد و گفت کار تقویت امنیت مابقی با مشارکت الحشد الشعبی در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فرماندهی عملیات مشترک عراق روز چهارشنبه اعلام کرد که بیش از 450 کیلومتر از مرز میان عراق و سوریه کاملا امن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری موازین نیوز ، سرلشکر تحسین الخفاجی سخنگوی عملیات مشترک عراق گفت: فرماندهی عملیات مشترک موفق شده است طی مدت اخیر بیش از 450 کیلومتر از مرز میان عراق و سوریه را با احداث برج های مراقبت و نصب دوربین های حرارتی و سیم های خاردار و استفاده از پهپاد کاملا ایمن کند.

وی تاکید کرد:  نیروهای امنیتی عراق با رصد و شناسایی اقدامات تروریست ها، نفوذ آنها از شمال شرق سوریه به داخل خاک عراق را ناکام گذاشته اند.

این مقام نظامی عراق افزود: فرماندهی عملیات مشترک عراق با همکاری وزارت دفاع، دیگر وزارتخانه ها و سازمان الحشد الشعبی در حال ایمن سازی مابقی مرز 610 کیلومتری عراق و سوریه و ممانعت از نفوذ ترویست ها به داخل سوریه است.

عراق از زمان سرکوب نهایی داعش در سال 2017 به طور جدی برای تامین مرز خود با سوریه فعالیت می کند، زیرا عناصری از بقایای گروه تروریستی داعش همچنان در این منطقه و بین دو کشور تردد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق: 450 کیلومتر از مرز با سوریه با مشارکت الحشد الشعبی کاملا امن شد

عراق: 450 کیلومتر از مرز با سوریه با مشارکت الحشد الشعبی کاملا امن شد